basakc36 benimde yerim yok valla banyom küçük makinamım üzerine kayduk ama dolap olmadan koymuyorlar haberiniz olsun benim 1 hafta solanda kalmıştı makina bebişin kıyafetlerini kuruttum öyle yiz öyle pislik çıktı ki çok şaşırdım alın aldırın ben 15000 TL aldım kampanya vardı bende hiç çekme vs olmadı programları doğru kullanırsak bişey olmaz bence zaten makina kendi kendini ayarlıyor kurduğunda zamanı olsa dahi bitiriyor boşa dönmüyor