Laz53_ Kizlar ilk gebeliginde krem kullanip memnun kalan markasıni yazabilirmi bende almayı düşünüyorum yardımcı olur musunuz🌼
Hulo2105 Laz53_ ben bebe yağı ve bio oil kullanıyorum 6. Ayına giricem daha hiç çatlamadım. Genetik tabi biraz krem sürüp çatlayan da var ama nemli tutmak her zaman iyi kaşıntım falan da olmadı hiç.
EceSB Lansinoh ürünlerini öneririm. Ben rahat ettim çok. Emzirdiktrn sonra hassas oluyor sürüyorum. Diğer emzirmeye kadar rahatlamış oluyor.