Aynıyım, gündüz uzanınca daha rahatım gece olunca nedense toplanıyor yattığım tarafa yığılıyor ağrıtıyor bebek ya. Tuvalet desen üf bitmiyor. Sıcak basıyor ter hafakanlar her şey basıyor. Uyku filan hak getire, 4-5 sularında akşama doğru bi uykum geliyor orda bi uyumaya çalışıyorum bir saat yarım saat filan, anca öyle kendimi topluyorum bazen. 😔