Kızlar parkta yürürken çimlere gömülü sekilde boru varmış kapağı açık.. görmedim ayağım girdi içine sıkıştı cıkartamadık itfaiye geldi epey ugraş sonucu sıkışan ayağımı cıkarttık ama ayağım boruya girince öne doğru düştüm karnımı çarptığımı düşünmüyorum ama o an hatırlamıyorum. Ayağım cıkınca ambulansta geldi hastaneye götürdüler çok şükür ayağım iyi orada bebekte iyi dediler ama 24 saat boyunca 4 saatte bir nst dediler. Oradaki hastaları görünce daha kötü oöduğum için dayanamadım imza verip cıktım. 4 saat sonra özel hastaneye gittim nst de sancım cıktı. Erken doğum olabilir dediler. Allah korusun da böyle erken doğum yaşayan var mı? Doğarsa ciğer gelişimi için yoğun bakıma mı alıyolar? Bilgisi olan var mı?