Rabiul seyda-4 28. Haftadayım hala yatıyorum çok sık olmamakla birlikte yada yarı uzanır pozisyonda yatıyorum
Sumeyyeky seyda-4 34. Haftadayım yatıyorum halen ama bebeğin ağırlığı belime bindiği için rahatsız olup uyanıyorum uykudan doktoruma da sordum yatış şeklinin pek önemi yok dedi bebek içerde zaten güvende sen kendini rahat hisset yeter demişti
xhbgns seyda-4 Doktorunuz herhangi bir şey demediği sürece yatabilirsiniz tabii yine de arada sağ sol yapmakta da fayda var. Yine de doktorunuza danışın 🌸
_b-e_ 19 um halen yatıyorum bılıncsızce ama onerılmıyor kan basıncı düşüyormuş kalbe güden hamıleyken sana da bebeğe de zarar dıkkat aman
Brgulll seyda-4 ben hiç yatmadım hep rahatsız hissettim çokta iyi değilmis zaten kan akışı yavasliyormus diye biliyorum