Duyguxx 7+4 günlük hamileyim. Geç döllenme oldu dedi doktorum. Bugün keseyi ikinci kez gördük ve bayağı büyümüştü. Doktor haftaya tekrar çağırdı. Ya tekrar bebek görünmezse:(
Gizem_miros Mervenin buyur hanım efendicim yanlış bilgi vermeyelim ben yaşadım 9 haftaya kadar bekledim kocaman kese içinde bebek yoktu
Gizem_miros Mervenin demekki tecrübe fark yaratıyor biraz daha çalışmanız lazım ben bire bir bunu yaşadım bebek yok diye o kese küçücük kalmaz o kese büyümeye devam eder benden birsey öğrenmiş oldunuz 😂
Fatley Gizem_miros Bnde aynı şeyi yaşadım haklısınız kese büyüdü içerisinde bebek oluşmadı ve alınmak zorunda kaldı.