Ben de şehir hastanesinde takipliyim ilk kaybımda da orda kürtaj olmuştum ve özel hastanede görmediğim ilgiyi orda gördüm. Doktorundan, hemşiresinden tut görevlisine kadar hepsi çok kibar ve çok ilgiliydi hatta kürtajdan sonra çok üzgündüm biraz kendimi de kaybettim ordaki hemşirenin bana gelip uzun uzun konuşması, sakinleştirmesi, sarılması gerçekten çok duygulanmıştım.. Hastanenin hizmeti ve temizliği de her yönden çok iyi yani ama tabii doğum nasıl olur bilmiyorum ben o konforu görünce orda doğum yapmak istedim hastane bana çok uzak olmasına rağmen artık nasip olur mu bilmiyorum ama orda doğum yapanlar da varsa gerçekten merak ediyorum o yüzden ben de şurda yerimi alıyımm..