annelikrahmettir Bebek maması olarak hangi marka önerirsiniz? Tabi boykot ürünleri(aptamil, bebelac..) dışında
Nazl24 annelikrahmettir ben hipp aldım hip ve sma ya iyi diyolar arkadaşımın bebeğinde sma gaz yapmış ama bebekten bebeğe değişir hipp bide biraz pahalı
Pamuk annelikrahmettir Birçok marka demedim kimi gaz kimi kabız yaptı.Mama öneri ile olmaz begeginize uygun olanı deneye deneye siz bulacaksınız.