Ben şuan progesteron kullanıyorum dört haftalıkken kanamam oldu acilden gittim kese aşağıda dedi vajinadan progesteronu verdi üç dört gün kullandım işyerinden izin aldım bir hafta geçti ama tekrar işe basladim tekrarladı sonra komple işi bırakmak durumundakaldim çünkü bebeğimi kaybetmek istemiyordum şuan Allah’a şükür dokuz haftaligiz on ikinci haftaya kadar kullan sen yinede dedi doktorum hiç kanamam yok şuan tedbir amaçlı kullanıyorum ve evde hep dinleniyorum yemek bile yapmıyorum eşim yapiyo o yüzden dinlenmek stresten uzaklaşmak onemli