Aysusen4 Merhaba, 4 tane gebelik kaybım var ilk 2 sinde iğne kullanmadım 1.cide boş keseydi 2.cide kesê vardı yolk vardı bebek yoktu 3.cüde kesê bebek vardı kalp atışı yoktu(iğne kullanıldı) 4.cüde yine kalp atışı duyamadık yine iğne kullandım Kromozomlar normal çıktı homozigot kan pıhtılaşması çıktı şimdide ramotolijiye gidiyorum tahlil verdim başka tedavi deneriz dedi ilaç vericem dedi hiç birinde kalp atışı duyamıyoruz.
minnosbirkiz Aysusen4 çok geçmiş olsun, acaba genetik tanılı tüp bebek mi deneseniz, tekrarlayan gebelik kayıplarında çok başarılı oluyor, çok şükür hamile kalabiliyorsunuz, sadece sürecinizi kolaylaştırmış olursunuz
Dost12 Aysusen4 canim bende 5kayip yasadim… Artik Genetik taramali tüp bebek yaptirmaya karar verdik carsamba günü türkiyeye ucuyorum nasipse transferim icin
Dost12 minnosbirkiz umarim bendede basarili olur yakinda transferim var🥺kan pihtilasma ve kromozom bozuklugu cikti 5gebelikten sonra.. 1ci dis gebelik ikinci kalbi durdu ücüncü erken dogum oldu enfeksiyondan dolayi dördüncü hastaydi besinci yine kalbi durdu..
Aysusen4 minnosbirkiz 1 kerê daha normal yolla deneyelim dedik, sonrası için evet pgt li tüp bebek ile ilerliycez
S12e28h46 @Aysusen4 geçtiğin yollardan geçtim canım benimde elimizde genetik olarak Herşey yapıldı ve temiz geldi hatta genetik Prof doktor sizin sağlıklı bir gebeliğiniz olmazsa ben işi bırakırım dedi haklıymış doktor Şuan 31+2 haftalık hamileyim ve bana arkadaşım ve çevremde bir kaç kişi hocaya gitmemi ve dua yazdır dedi ümmü sbyn için arkadaşım ablası da öyle oluyormuş onların söylediğ hocaya gittik Sakarya’ya dua yazdı ben de onu taşıyorum aradan 4 ay geçti ve hamile kaldım sağlıklı çok şükür Şuan doğum bekliyoruz bence Herşey Allahtan tıbben açıklanacak birşey yoksa böyle birşey dene zarar gelmez
Aysusen4 S12e28h46 gittim bende canım okudu falan sübyan boğması, yaptırdım ondan sonra yine kalp atışı duyulmadı bu sefer başka bir tedavi yöntemi deniycekler
Srp53 @“Aysusen4”#p32328781geçmiş olsun. Ben tıbbi genetikle birlikte hematolojiye de gittim ama romatoloji ne alaka hangi testleri yapıyor ?
Aysusen4 Srp53 hemotolijinin bi üst dalı daha ayrıntılı testler yapıyor birde benim eşim hastanede çalışıyor o yüzden doktorum şuan baya ayrıntılı tahliller istedi cerrahpaşada ki doktorla da konuşuruz dedi
minnosbirkiz Aysusen4 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah, bundan sonra sağlıcakla ilerlesin bütün süreciniz 🤲🏻🤲🏻
Srp53 Aysusen4 bazı vücutlar bebeği kabul etmiyor bağışıklık sistemi reddediyor isterseniz bunu sorun bir doktorunuza. Her doktorun üstünde durduğu bir durum değil ama var böyle durumlar ben doktoruma sorduğumda bi geçerliliği yok artık onun demişti ama burda çok duydum kortizon kullanan.
Musel Srp53 bendede kanda pıhtılaşma var romatolojiye gidiyorum orada lupus romatizma vs birsürğ hastalığa bakılıyor bende mesela lupus var kanım pıhtı atmaya çok müsait o sebepten bakılması gerekir
Srp53 Dost12 benim doktorum kabul etmiyor ya bunu çok düşük bir ihtimal diyor benim de bir kimyasal bir de kalp durması var genetikte ve hematolojide bir şey çıkmazsa tamamen tesadüf diyeceğim diyor
Dost12 Srp53 canim bana hep öyle dediler malesef hep tesadüf dediler.dayanamadim artik sinir oluyordum dedim türkiyeye görüncem bi. Cok sükür doktorum evet bir Kadinin basina gelcek en kötü seyleri yasamissin ortada birsey var sana müdahale etmediler dedi… Simdi ise tüp bebek tutmazsa korkum..
Srp53 Dost12 inşallah tutar belki de gerçekten kalitesiz yumurta ya da sperm dölleniyordu bilmiyoruz ki.
S12e28h46 @Aysusen4 istersen benim gittiğim hocayı önerebilirim çok şükür benim oldu sizlerde birşey yoksa ortada dediğimden başka birşey yoktur hocanın sana birde şu ve kâğıt vermesi lazım ayriyeten yanı benim komşuda gitti çok şükür oda 3 aylık hamile onunda düşüğü oldu
Srp53 Musel Hematoloji lupus diye bir tahlil yaptı ama aynı şeyden mi bahsediyoruz bilmiyorum. Beni tıbbi genetik ve hematolojiye gönderdi direkt. Romatoloji falan hiçbir şey demedi.