29 haftalık olduk ve epilepsi hastası olduğum için sezeryan olmam gerektiğini söyledi nöroloji doktoru ama çok korkuyorum varmı bu hastanede sezeryan olup epilepsi olan süreç nasıl ilerliyor ve lan değerlerim çok düşük serum falan mı veriyorlar düzeltmek için