Crush356 Adetime 3 gün varken gebelik testinde hafif çizgi çıkınca kan vermeye gittim beta 50. 70 çıktı sizce yükselir mi 🙏
Merve_50 Crush356 evet canım yükselir bnde 3 gun kala kan verdim 55cikmsti 2 gun sonra 125 cikti bidaha da vermedim kan bugün keseyi gördük çok şükür
Foreverr Bende adetime 10 gün kala süpriz bi şekilde hastanede öğrenmiştim 50 çıkmıştı sonra yükseldi şuan 30+5 olduk bile 🥰
Crush356 Allahım içime su serptiniz ben miniğimi 9 aydır bekliyordum bende birazdan gidicem kan vermeye ❤️