Melikemrvvv Skck kıyafetlerini aldım bebek kamerası çöp kovası filan ama daha büyük alışverişe geçemedimm bebek odası beşik bebek arabası vs. Duruyor daha🥲🥲
Ebrucar Skck Park yatak Bebek arabası 4er tane 3-6-9 aylık zibin 0-3 aylık takım 3 tane 5li ağız mendili 6-12 aylık 6 takım aldık şimdilik ama ama daha çok şey var 🥲
Becuk Skck biz büyük parçaları önce halledelim dedik. Odasının çok şükür siparişini verdik. Bebek arabası, park yatak alındı. Ateş ölçeri de aldık. Pahalı olan şeyler bitti sanırım. Şimdi ıvır zıvır kaldı. Onlari da yavaş yavaş halledicem
Hulo2105 Skck valla hep alıyorum ama yetmez gibi geliyor. Çok küçük almak istemiyorum ama bu sefer de az olunca stres oluyorum napcam bilemedim. Eksik hiç bitmiyor ama büyük parçaları aldık küvet dolap yatak çöp kovası tarak vs
Canan-06 Skck ikinci gebeliğim olduğu için bazı şeyleri almıcam hepsi yeni gibi duruyor kıyafet alışverişi yapıcam sadece onuda başlarım bir dahaki ayımızda
Hulo2105 Skck sakın sonlara bırakma nasılsa alınır deme evet alınır ama daha alıp yıkanıp ütülenecek ve zaman geçtikçe daha çabuk yorulacaksın. Allah korusun erken de gelebilir bebek bilemeyiz. Gerçi kaç haftalıksın bilmiyorum ama 20 falansan başla almaya
1prensesannesi__ Skck besik aldım cikis takimi yaptirdim 2 3 parca ince yazlik aldim 0 3 aylik Zibin aldim beyaz sade 3 6 aylik kilotlu corap ve kalin bi kac kiyafet aldim Emzik Suluk 1 paket bez aldım o kadar Haftaya .. Ablasiyla ayni odayı kullanicak o yüzden ek olarak sifonyer alicam Besik icine yatak nevresim Ve bir kac kiyafet düşünüyorum