Elifc Bugün kontrolümüz vardı 32 haftalığız erken doğum riskim var bugün doktor 30 haftalik görünüyor dedi gelişim geriligi var geriden geliyor 2hafta dedi moralim çok bozuldu ayni durumda olanlar varmi?
Sedayznn Elifc 40+1im bendede 2jhafta var gelişim geriliği biz çok şükür bir sorun yasamadık hatta bak haftası doldu bile 😀
Bebegimbenim Elifc canım dert etme önemli olan sağlıklı olması gelişim geriliğide kilo açısından geri diyo doktorlar. Benim kızım baya bi geriydi 2200 gr doğdu hiçbir sorun yaşamadık çok şükür.
Elifc Sedayznn ay insallah bizde tamamlariz erken doğum riskim var birde rahim uzunluğum yokmus bide geride diyince moral falan kalmadı
Glcdmrdmr Sedayznn Bebiş doğdu mu acaba bizdede gerilik oldu 1 hafta kadar :( kaç kilo doğdu acaba yavrunuz
Tugbaylmaz- Benim de iki hafta geriden geliyor, devlet hastanesinde gelişim geriliği var sıkıntılı durum erken doğurursun diye çok korkuttular beni 32. Haftamdaydım, daha sonra özele geçtim en basından belli bu şekilde geriden geldiğini söyledim her hafta kontrole çağırdı kilo alımı gayet iyi ilerliyor gelişiminde sıkıntı olmadığını söyledi sadece ufak bir bebek olacağını söyledi. Genlere de bağlı biraz, 36+2 olduk 2300gr doktorum bi sıkıntı görmüyor bende takmıyorum artık, haftalık kilo alımı iyiyse her kontrolde gerilemiyorsa siz de üzülmeyin 😇 Bol bol dinlenin, pekmez tüketin, sağlıkla vaktinde gelsin inşallah ☺️
Elifc Tugbaylmaz- ben en başından beri özele gidiyorum bi sıkıntı görülmedi bu haftaya kadar hatta gününden önce gidiyordu iki hafta once baska ozel hastaneye gecis yaptım bu doktor gelisimin geriledigini soyledi her hafta kontrele çağırdı
Glcdmrdmr Sedayznn Maşallah Rabbim bağışlasın banada doktor 2500 anca dedi ☹☹☹☹ 1 hafta gerilik varmış 34 haftalıkken 2 kiloydu inşallah alır benimkide
Sedayznn Glcdmrdmr doktor 2600dedi Doğuma girerken 2830 doğdu 5gün sonra 3100oldu stres yapma bol protein ağırlıklı beslen son haftaların madem 😊