seweyt Sumeyyesummer hayırlısı ile inşallah bende 27 haftalik oldum kaç haftam kaldı acaba 2. Sezeryanjm olacak
Fener1608 seweyt Amin Allah razı olsun makat geliş bebeğim dönmedi o yüzden sezeryan olmak zorundayım böylesi hayırlısıymış