Merhaba arkadaşlar 22 haftalık hamileyim gebeliğimin öncesinden beri vücüdümda sürekli kaşıntı olurdu özellikle geceleri deli gibi kaşımmaktan uyuyamazdım randevu bulamadığım için gidemedim en sonunda artık boyun sırt kısmına yayılınca rahatsız oldum bulup geçen hafta gittim doktor muayene etti bacaklarım arktık kaşımaktan renk değiştirmiş haldeydi herneyse atopik egzama dedi ben hamile olduğumu belirtttim ilaç yazmadan önce ne göre ilaç yazılsın diye ilaçları aldım geldim neyse sürdüm üstünü okurken farkettim birisi bildiğimiz fito krem diğeri kortizonlu bi krem üzerinde yazıyor daha sonra ilacını araştırınca gebelerin kullanması sakıncalıdır yazısını gördüm gebelikte kortizon iyi bişey değil sanırım bi bilgim vs yok lütfen konuyla ilgili eğer bilgisi olan varsa yazsın hem sürmek istiyorum hafifletiyor hem korkuyorum doktor muayeneme de daha var gittiğimde mutlaka soracağım