Rabiul FyA ilk aylar yastık önerilmiyor , reflü yatağını da her bebeğe önermiyor doktorlar bende yatağı almadım doktor al derse alırım duruma göre yani , yorganı da yastığı da aldım ama sonuçta ilk zaman kullanılmasa bile 5-6 ay sonra da olsa kullanılır
2727dfne FyA yorganı 2 yaşından sonra evim sobalı oldugu icin kullandım evi. Dogalgazöı olsa gerek yok bence kalın battaniye iş görür
Haz28 FyA reflü yatağı şart değil gerek olursa alınması lazım bebekler 2 yaşına gelene kadar yorgan ya da yastık kullanılmaz yastık omuriliğinin düzgün büyümesini engeller dümdüz yatırmanız lazım yorgana da gerek yok zaten aynı şekilde ağzını yüzünü kapatıp nefessiz kalabilir süs olarak alacaksanız oda başka tabi 🤗
biranne__ FyA yorgan belki ama diğerleri gereksz bence gibi yenidogana hep yastıksız yatıyor diyorlar
Zumrut___ FyA reflü yatağı almadım ben. Yorgan kullandım ama küçük bebek yorganı. Üşümesin diye ne örtülür kğ başka. İnce bi yastık da kullandım baya inceydi ama kullandım. Direk yatıksız yatırmak içime sinmedi hiçbir zaman. Kafası hafif de olsa yukarıda olsun istedim. Sonuçta mama içiyor emiyor kusabilir boğazına kaçmasından korktum . sonuçta yüksek bir yastık kullanıyoruz. İki üç parmak kadar bişeydi kullandığım yastık
Zumrut___ Zumrut___ bide yastığa koyarken sadece kafası gelecek şekilde aşağı değilde biraz daha vucuduyla gelecek şekilde yukarı yatırdım yastığa. Anlatamadım ama öyle işte:))))
Hamilebirisi_06 FyA hiç birisi şart değil yastık hariç bazen durmayınca dizinde sallar veya sağa sola dönmesin diye sırtını desteklemek için kullanabilirsiniz
bahocum FyA ilk 1 sene en azından yastık kullanılmıyor. Bebek sert ve düz zeminde yatmalı. Reflü yatağı gerekli değil eğer bebeğinizin reflü tanısı yoksa yine aynı şekilde bebek düz yatsın diye öneriyor doktorlar. Yorgan yerine de uyku tulumu tercih edin. Yatakta çocuk hariç hiçbir şey olmasın. Yorganla yüzünü kapatıp boğulma riski oluşabiliyor
Deletedmom_112 FyA yastık ve yorgan alma ama reflü yatağı hayat kurtarıcı resmen reflümüz yok ama emmeden somra kusmalar oluyor ve boğazına kaçmasına enge oluyor sirekli başını beklemek zorunda kalmıyorsun ayrıce reflü yataklarıda sert doktorumuzda bi sakınca görmedi
GizemBeidokhti Yorgan hiç kullanmadım, bebeğin odası hep sıcak tutuluyor bir şekilde zaten.hemşire yatağın altına yastığı koyup eğim verdi sizde evde böyle yapın reflü yatağı almanıza gerek yok dedi bizde öyle yaptık