Btlbet ben anlamıyorum ya benim doktorlarım cok rahat ya da diğer doktorlar gereksiz strese sokuyor benim idrarda 24 saatlik 310 cıktı doktorum bu kadar paniklemedi bugun normal idrar verdim begatif olmus protein su içmemek idrarda kan bile etkiliyor ki ben idrar toplarken kıpkırmızıydı ondan oldugunu düşünüyorum tansiyon iyiyse sıkıntı yok dedi doktorum gecti