2princessmother Kızlar 11+3 olduk yüzüm çok sivilcelendi varmıdır bunun cinsiyet hurafesiyle alakası 😂
hasret1922 2princessmother benim iki gabeligimdede oldu valla ilki kizdi dedim ondan simdi erkek olmaz ama ayni ergen gibi tek anlimda olurdu simdi yuzumde cikmayan yer yok gunes lekeleri gibi izler yundan gogsume kadar inslalah dogumdan sonra gecer diye umuyorum😁
Momss13 2princessmother benimde cildim bozuldu qaliba derim kurudu ve sicilcelerim arti 12 haftayim cinsiyyetni hala bilmiyorum
2princessmother hasret1922 öyle patlatmaklık iltihaplı sivilce de değil kız döküntü gibi aynaya bakamıyorum 🤦♀️😂
Nezahatozen Kırmızı benek benek minik minik böyle benim kızımda da böyleydi ama kızımda kusmaktan mahvolmustum bunda böyle değilim bakalım ne olcak
biranne__ 2princessmother genelde kızda çok olur derler benimki oğlan 3 tane var gidip gidip geliyorlar tekrar başkada sivilcem yok
huysuz__ 2princessmother ilk kızım ve oğlumda temiz parlaktı cildim. 3. Bebişte kız, bu kez pul pul dökülüyorum, abuk subuk yerlerde sivilceler kuruluk ne dersen var 🥲😅
Mii 2princessmother benimde yüzüm baya bir dökmüştü aşırı hemde cinsiyetimiz kızdi oğlumda yüzümde sivilcelenme tarzı birşey olmamıştı gayet güzel parlakti
asell13 2princessmother artan horlonlardan dolayı sivilcelenme oluyor canım 26-27 den sonra yüzüm düzeldi benim bi ara tertemiz olmuştu bunarakar yine lekelenmeler oldu sarışınım güneş hemen leke yapıyor bende 🤷♀️ Kısa sürdü yani benim 😅
Cansu_Aslan01 tam aksine 37 + 2 hamileyim yüzüm ilk zamanlar bu yaşıma kadar olmadı kadar sivilce oldu kızımda sivilce vs yoktu