Kızlar bugün çatı muayenesi oldum çok acıyacak diye tahmin ettim o kadar korkulacak bir şey yokmuş 🥹 normal doğuma uygun dedi hemşire
Sata göre 40+1 dik bugün ama malesef halâ doğuma dair bir belirti yok, ultrasona göre de 1 hafta geriden geliyoruz bakalım ne zaman doğurucam 🥺 bu gidişle Mayıs annelerinden olucam gibi 😁