fatmapamukyildirim Kızlar çoğu şeyi aldım ama mama yeni aklıma geldi süt yetersiz kalırsa diye en azından hastanede yedek olması için mama alınmalı mı ? Sizlerin tercihi hangi marka oldu acaba 🌸
Alparslanmom__ fatmapamukyildirim bazı hastanelerde veriyorlar dye ben almayı düşünmüyorum inşallah sütümüz yeterli olur🙏
Fatma44 fatmapamukyildirim doktorla görüştüm hastane veriyor.cikinca vermen gerekirse o zaman qlirsin önerim hipp demişti
fatmapamukyildirim Alparslanmom__ umarım gerek kalmaz ama yine de önlem almak en mantıklısı belki haftasonuna gelir doğum eczanede olmaz falan sonra birde onun stresi olmasın üzerimizde 🥲
queencz Ben Hipp kullanıyorum, bebeğime güzel kilo aldırdı ve gaz yapmadı. SMA da güzel. Aptamil şekerden ibaret kesinlikle önermem🤭 Ama bebekten bebeğe değişir, gaz yapmaması önemli. İnşallahta gerek kalmaz🙏🏻
elmaelmaelma Hastanelerde oluyor. Eğer gerek olursa orada hazırlayıp size veriyor hemşireler. Eğer mamaya devam etmeniz gerekirse, siiz de eve geçerken alabilirsiniz bir kutu.
fatmapamukyildirim elmaelmaelma özel hastanede doğum yapacağım ama riske atmak istemiyorum alayım kalsın ne olur ne olmaz , küçük bir kutu alsam iyi olur diye düşünüyorum 😊
elmaelmaelma fatmapamukyildirim risklik bişey yok, çünkü devlet hastanelerinde bile var. Mecburi bi durum. Ama yine de siz bilirsiniz tabi ki.
dan fatmapamukyildirim küçük bir kutu demişsiniz bulabildiniz mi merak ettim bende bakıyorum şu an ama en küçük 400 gr lıkları gördüm daha küçüğü var mıdır acaba