16+4′de baktığında doktor yüzde 80-90 erkek dedi keyfi yerinde baya hatta bağdaş kurmuş bak çıkıntı var dedi ben de gördüm ama bi dahaki ay daha net olur tabi erkek gibi şuan dedi. Bu haftadan sonra sizce değişme ihtimali var mı yaa bilemedim çıkıntı baya görünüyordu ama kordonmuş falan olayları var ya öyle olsa anlaşılamaz mıydı sizce? Tabiki kız ya da erkek hiç fark etmiyor önemli olan sağlıklı olması ama benimki de bi merak heyecanlanıyorum sadece ☺️