Yigit ismini çok beğeniyorum erkek çocuklarına da çok yakıştırıyorum soyadımız yiğit yoksa oğlum falan olursa hep istemişimdir bende 😍 adıyla yaşasın adı gibi yiğit biri olsun inşallah açıkçası böyle hem Türkçe hem anlamlı hem eski isimleri çok seviyorum 🥹