Semaela Selam kızlar 8 haftalıgiz hem düşük riskim var hemde 5 cm kistim var düşük ilacı kullanıyorum hemde günde 4 defa progestan dex vuruyorum bu şekilde hamilelegi ilerleyip atlatan var mı
sumerveyilmaz Semaela ne kisti acaba,bende 6+4 haftalığım sol tarafta kist var dedi ama gebelik kistymis ilk aylar gider kendi gitmezse takip.ederiz dedi
Semaela sumerveyilmaz çikolata kisti dedi sağ yumurtalık kısmında bebeği de biraz aşağıya ittirmis kanama alanı yaratmış Devlete de gittim oda sizinki gibi ilk zaman olur gider dedi