Reglimden hemen sonra saçımı bakır boyamıştım şuan 8 haftalık hamileyim ve görümcemin 11. Haftamda düğünü var. Henüz kimse hamile olduğumu bilmiyor ve saçım kötü gözüküyor herkes böyle gezmekten zevk alıyormuşum gibi patavatsız konuşuyor ve psikolojim çok bozuldu çok kafaya taktım ne yapabilirim sizce en erken kaçını haftada saç boyanır ?