Bugün dokturumuz vardı 28+5 teyiz haftamıza göre 10 gün ilerde gidiyor ve kilomuz biraz fazlaymış şeker testi için geç kaldık pazartesi mutlaka yapalım şekerin olmasın dendi haftasıyla bebeğin durumu uyumlu olmayanlar var mı bir sorun yoktur herhalde🙄