Ahhh seni en iyi ben anlarım 8 yıldır bunla uğraşıyorum halen daha devam ediyor ataklarım bugün bile post açtım, 2 yıl önce sezeryan ile doğum yaptım iyiki de sezeryan olmuşum, bende normal istiyordum erken doğumdan dolayı (35 haftalık doğdu ) sezeryan oldum, ama doğuma anında Allah öyle bi güç kuvvet veriyor ki ve doğumdan sonra baya bi süre atak yaşamadım, son 1 yıldır geri başladı. Rabbim sağ Salim kavuşmanızı nasip etsin 🥹❤️