Benim doktorum murat akbaşı önerdi. Onun disinda barış büke, yakup erata, fahri temiz, yeşim bülbül… hepsi cok iyi doktorlar. Ben devlette yaptircam maddi olarak fazla geldi bize ozeller. P.tesi randevum var buca kadin dogumda ali taner anuk bakacak. Ona da iyi dediler. Tek buruklugum babayi iceri almamalari…