OguzMoms Tugce_12 Of 33+5 oluyoruz bugece bende aynıyım terliyorum bile sıcaktan fenalık geçircem kimsede sorun yok bitek bende oluyor 🤦
yeschef-13 OguzMoms benimde 33+5 gerçekten pike bile tutamıyorum üzerimde gece ter içinde kalıyorum üstümü değiştiriyorum uyanıp yani gerçekten geceleri çok zor
Tugce_12 OguzMoms Ay evet benide bugün sıcak basıp duruyor öğlenden beri yoğurt yedim biraz iyi geldi soğuk soğuk 34.haftadayım bende
Tugce_12 yeschef-13 Bir tek ben değilmişim o zaman ya bende diyorum niye sıcak basıp duruyor bunaltıcı bir hava da var ama
Tugce_12 OguzMoms Kan ilacı kullanıyor musun canım ben birde kan ilacı kullanıyorum o da heralde sıcak bastırıyor
ezooezz 1 aydır falan var kaşık kaşık dondurma yedim hep uyurken tamamen örtünmeden uyuyamam normalde ama 1 aydır belden aşağısı açık yatıyorum terliyorum resmen 14+5 olduk.
Tugce_12 ezooezz Sağlıkla zamanlarında kucağımıza alalım inşAllah hamilelikte oluyor demekki böyle ya olsun kucağımıza aldığımızda geçecek hep bunlar 😍