anka01 Freely marka erken gebelik testi aldım eczanede başka yokmuş kullanan oldu mu güvenilir mi yarın sabah yapacağım inşallah yanılmam adetim 3. Gün geçiyor ve bu ay çatlatma iğnesi oldum inşallah yanıltmaz beni
Poyraz20_ anka01 benimde adetimden 3 gün geçti dün sabah yaptım test silik çıktı bu sabah yine yaptım biraz daha belli çıktı İnşallah sizinkide çıkar yapın bnce sonuçta erken gebelik testi ve gününuzden geçmiş zaten
Motherandbaby_ anka01 Ben akşam yapmıştım yine olsa yine yaparım zaten varsa her türlü çıkar geç döllenme değilse ☺️