Ayse2020-1 Özel de 15. Haftada %99 erkek dedikleri çocuğuma 16+3 de devlet emin bir şekilde kız dedi :) ikilemde kalmak çok kötü ikisine de razıyız ama merak ediyorum.. var mı başına aynısı gelen:)
Babymom-s Ayse2020-1 canım devlet hastanesi cihazları çok yeni model olmuyor iki üç kez gittim hep eskiydi veya bana öyle denk geldi cihaz kalitesi de etkiliyor olabilir mi aceba
Ayse2020-1 İnşallah canım çünkü böylesi kötü oluyormuş başkalarına üzülürken kendi başıma geldi :) teşekkür ederim