ne yorgunum ne stresli, 34+5 bende de var, 30 lardayken de vardı o zaman korkmuştum nst bağladıklarında sancı çıkmamıştı tabi normal olur demişti doktorum. hatta bugün hem hiç yerinde durmadı hem de sürekli kasıldı. yalancı sancılar, kasılmalar bunlar sanırım yani.