27.haftamdayım bu haftama kadar hep yattım inanılmaz hareketsizdim şimdi yürüyüş bandına başlayacağım evde. Normal doğumun iyileşme süreci hızlı olduğu için normal doğum istiyorum. Dizce hareket için geç mi kaldım? Yapabilir miyim çok merak ediyorum? Eğer 2 gün sancı çekip sezaryene dönerse de çok sinirlenirim. Siz neler yapıyorsunuz ne düşünüyorsunuz?