Dlnmscc 😊😊
Egemen hocayı bıraktım ben sezeryan doğum konusunda çok bastırdığı için. Çınarlıda doğurdum ceysu hocada. Hoş ilerlemeyen doğumla acil sezeryana alındım ama en azından bebeğim geleceğin zamanı kendi seçti diyorum 🙏
Egemen hoca ise, çok iyi bir dr gerçekten, sezeryan planlıyorsanız bence kendisinden memnun kalırsınız, birkaç arkadaşım kendisinde doğum yaptı oradan varıyorum bu sonuca
Hastane ile ilgili ise bilemiyorum🙏