Firstpreg Nergiz7 Sermec27 Belki de vücut direnci artsın da doğumu, ameliyatı rahat geçsin diyedir. Bana da garip geldi ama aklıma bu geldi.
Sermec27 Firstpreg hiç bilmiyorum ama benim ikinci oğlumda da şeker vardı onda da 53 54 le doğuma gitmiştim herhangi bir sorunla olmamıştı şükür
Bebekkk00 @Sudelina2 Yulaf aldırıyor mu canım bı zarar yok demi ve nasıl kullanicamm bilgi verirmisin?
Sudelina2 Bebekkk00 görmedim kusura bakmayın şöyle internete granola bown yazın çok çok faydalı ve kilo aldırır evet sabah kahvaltı isterseniz yada öğlen yiyebilirsiniz
Yzgl 25+3 olduk en başından beri kusma bulantı vardı ben 52 kiloyla hamile kaldım o kadar kötü gectiki hamileliğim hiç birşey yiyip içemiyorum şuan 48 kiloyum tabi ilk 3 ay hep kustum 43 düşmüştüm şuan yavaş yavaş almaya başladım bebeğimin kilosunu da bilmiyorum şuan bı ay oldu gitmedim haftaya gidicem nasipse hepimiz hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin İNŞALLAH Rabb’im
Sadeceanne2 Nergiz7 doğum sonrasında 7,8 kg gidiyor bu yüzden biraz almanı istemiştir. Doktor bebeğin kg si gayet. İyi gün içinde çiğ badem süt,yoğurt , yumurta , avakado , et tavuk bolca tüket iki üç tane ceviz
Sadeceanne2 Nergiz7 hadi bakalım gazan mübarek olsun 😄Bol bol süt ürünleri. Kırmızı et avakado tüket fındık fıstık muz çiğ badem tüket