mehtapacar gitmelisen, pnömoni olmayasın diye gebelikte ilacı da kullanılıyormuş. Kullanmazsan hafif atlata da bilirsin, pnömoni olursan da antibiotik kullanman gereke bilir. İlac kullanıla bileceyini sonradan öyrendim ben artık iyileşmiştim. Parol, antihistamin(semptomları hafifletmek için), pestil kullandım. Ama çok öksürdüm.