Ozgetmrlnk 10 gün içinde tekrar gidince muayene ücreti alınmıyor hastane mi yoksa muayanane mi gittiğin yer canım ayrıca evet bence de devlete randevu al zaten her zaman özele gitme bi devlet bi özel o şekilde hem 2 doktor teyit etmiş olur hem de maddiyat açısından daha iyi