maysanur Neredeyse 8. Aya gireceğiz hala kızımızın ismine karar veremedikk :( İsim önerilerinizi alabilirim yardımcı olun lütfenn
maysanur Pembesarelle2 Parla ismini bende beğeniyorum ama eşim bu yeni isimlerede pek sıcak bakmıyor maalesef
Mucizeayla maysanur o zaman Ayla ismini köyün hem tatlis hem eski hemde çok olmayan bı isim kızımın ismi 😂😂 Alya değil yalnız AYLA Y İLE 😂😂
maysanur Bsrrgl Türkçe kökenli olmasını istiyoruz onun dışında güzel bir de anlamı olmasını istiyoruz:)
Seysey61 Valla ben klasikçiyim yeni nesil lili lolo isimleri sevmiyorum Süreyya, Firuze, Piraye, Nihal, Hümeyra gibi derinliği ve hikayesi olan isimler hoşuma gidiyor