Yenidoğan hemşiresiyim solunumunda sıkıntı yoksa emmesi yutması koordine bi şekildeyse yani emerken ya da biberonla beslenirken solunum sıkıntısı yaşamıyorsa illa kiloyu beklemiyoruz bazen biz başka sıkıntısı olmuyor çocuk oldukça aktif oluyor mesela diyoruz annesi buna evde de bakabilir 1800 1900 gram taburcu ettiklerimiz de oluyor. Ama bebeğe bağlı tabi şimdi doğum kilosunun yaklaşık bir %10 kadarını kaybedecek fizyolojik tartı kaybı dediğimiz süreç inşallah en kısa zamanda sağlıkla yanınıza gelir 🌸