Cilginanne2bebeli68 Iyi akşamlar kızlar 2 gündür sanki tüm dünyayı turlamissin gibi ayağımın altı şiş açıyor, icimde kalp çarpıntısı nefes darlığı var tansiyon da 13 7 çıkıyor
Lalemmm12 Cilginanne2bebeli68 gizli tansiyon olabilir mi dikkat edin o haftalarda çok erken diye biliyorum şişme 31 haftalık oldum yeni yeni ayaklarım şişiyor tuz yemeyin azaltın un şeker bu üç beyaz şeyden uzak durun bi müddet
Gul75 Cilginanne2bebeli68 Benim de sol ayagım bilegimden şişmeye basladı kardiyolojiye randevu aldım sende bi al görün insan cok endiseleniyo