Ayliner44 Bebek yağı ve losyon konusunda kafam karışık biraz ikisinide almamız mı gerekiyor birinden biri yeterli mi cevap verebilir misinizz🫶🏼
Elfbrcu Gebe eğitiminde bebek losyonu kullanılabilir bebek yağı ise 2-3 aydan sonra kullanılabilir demişlerdi