Birtutamumuut gittim çiçeğim çok şükür gördük kalbini de duyduk ilk betami sordu 5 bin küsür dedim cok güzel dedi ultrasona soktu hemen göründü ztn güzel yere yerleşmiş dedi kese dışı kanamam görüldü kendiliğinden de gider ama biz progestanla destekleyelm dedi folik asit verdi haftaya tekrar cağirdi kanama alani icin tansiyon takibi verdi tansiyonum 14/8 çktı heycandan dolayi cok stres yaptm gerildim genel olarak güzel geçti