duyguuuuu Canım ne sıklıkla geldi ve damla damla mı benimde başıma geldi 3 gün sabah akşam damla damla kahverengi lekem oldu doktora gittim yerleşme lekesi dedi ..
duyguuuuu Bende pek ağrı olmadı canım. Yine de doktora gidip şikayetini söylemelisin çok geçmiş olsun
yesimerdinc benimde olmuştu o zaman ama benim 1 gün sürmüştü ve akıntı şeklinde çok açık kahveydi yerleşme kanaması olabilir cnm
Bsra_ayz Tabikide telaş etmen lazım hemen Doktora git canım çünkü kahverengi akinti dusuk belirtisi allah göstermesin tehlikeli ilaç verirler sana