Valla ben hiç tavsiye etmem çok ilgili bi doktor değil sadece adı duyulmuş.Hamileliğim ilk zamanlarında sürekli kanamam oluyodu progrstan verip yolluyodu. Meğer tiroidlerim yüksekmiş ve tahlilerime bakıp herhangi bi ilaç fln vermemesi göz ardı etmeside cabası.Allahtan sürekli kanamam oluyo diye arkadaşımn önerisiyle başka bi doktora gitmişim.Biraz pahalı ama olsun değiyo.Bence başka doktor bakmanızı tavsiye ederim