Kbractn Merhabalar tatlış anneler :) Ben 39+1 deyim henüz bi belirtim yoktu kesik sancılar dışında ama bu akşam beyaz sümüksü bi akıntım oldu bu nişan olabilir mi ? Bendee kahverengi ve kırmızı biliyorum ama yine de deneyimlerinize bakmak istedim :)
Ezgianne Ben de öyle düşünüyordum kahverengi pembe olur diye beyaz sümüksü kesik kesik geldi nişan zannettim ama enfeksiyon kesikleriymiş doktorum öyle söyledi arada hala gelmeye devam ediyor
Humeyranin Slime gibi ise nişandır. İlk gebeliğimde de doğumdan önce gelmişti ve kanlı değildi. Şimdi de aynısı oldu