Ftrhn geçmiş olsun, sağlıklı gebelik geçirip daha sonra düşükleri olanları da çok okuyoruz gerçekten artık yediğimiz, içtiğimiz, aşılar her şeyi etkiliyor oldu.
Bence gerekli testlerinizi yaptırmadan gebelik planlamayın.
Her şey güzelse nasip değilmiş der devam edersiniz denemeye. Zaten bir çocuğunuz sağlıkla doğmuş neden tekrar olmasın. Allah gönlünüze göre versin 🌸