Demetgk 12 +3 erkek demişti bugün başka bir doktor 15 +3 yüzde 90 erkek dedi kız çok istiyorduk bir tane oglumuz oldugundan dolayi ama nasip hayirlisiyla dogsun kuzucuğum
Hulya00 Demetgk Rabbim hayırlısıyla saglıklıca kucagınıza almayı nasip etsin bizde 11+5 iz Cumartesi taramam var acaba orda belli olurmu diye düşünüyorum aslında kız erkek farketmez ilk çocugumuz ama insan işte merak ediyor azda olsa ☺️
Demetgk Hulya00 inşallah sizinde bizim de 12 haftada belli oldi erkekse gösteriyor bacaklarıda açıktı kızlar biraz saklıyor diyorlar ama
Hulya00 Demetgk öbür ultrasonda açıktı maşallah ayakları elleri oynatıyordu ama bakalım inşallah birşeyler ögrenirim ☺️