Lalekkdkd Arkadaslar adet tarihine gore 5 mayis 37+1 gebelik usgye gore 38+1haftalik Sezaryan olucam sizce problem olurmu? Usgye goremi hesaplaniyor acaba doktorum ola bilir dedi
Barlas_mom Lalekkdkd adet tarihine göre hesaplanmalı usg de bebeğin gelişimi farklı çıkabilir bence 1 hafta daha bekletin
tgbmerve Lalekkdkd sat a göre hesaplanır, ultrason da 3.5 denilip 2.800 doğanlar da var, daha yüksek doğanlarda , risk yoksa aciliyet yoksa bebeğin anne karnında geciridgi zaman çok kıymetlidir 38-39 durabiliyirsa 39 beklenmeli sezeryanda ,