Fasulyeannesi hayırlı olsun canım bende 4+2 deyim henüz doktora gitmedim salı günü gidicdm bol su içmeye çalısıyorum folik asit kullanıyorum sende bol su içmeye özen göster meyve sabze ağırlıklı beslen gıdalara dikkat etmemiz lazım doktor kontrolüne gittinmi kalp atışını duydunmu