Emelsimge-3103 5 hafta 5gunluk hamileyim yaşım 41ve şubat ayindada kimyasal gebelik geçirdim.riskli gebelik olarak geçiyorum.suan gribal enfeksiyon geçiriyorum (bas agrisi bogaz agrisi hapsirma ve halsizlik).ne yapmalıyım.yardimci olursanız mutlu olurum.
FKRKS29 Emelsimge-3103 ben şuan 8+3um bende sizin haftalarinzda grip oldum ılık suya tuz atip gargara yaptım burnuma çektim, bide doktora gitmiştim doktora zencefil bal dedi o çok işe yaradı, geçmiş olsun insAllah siz yinede doktorunuza danisin❤️
Yeterkocoglu Emelsimge-3103 bende hamileligin başında bayağı hasta olmuştum stres yapmayın ıhlamur dut kurusu kaynatıp içebilirsiniz bebeğe etkisi olmaz korkmayın.